יש לכם עסק והקמתם לו אתר אינטרנט. לא משנה אם עשיתם את זה לבד או באמצעות בונה אתרים או חברת אתרים, אתם צריכים שהוא ייראה מצוין, שימשוך גולשים שמגיעים אליו ושיהיה כתוב טוב. אתר האינטרנט הוא הפנים של העסק, הוא תעודת הזהות שלו והוא אמצעי לקבל מידע עליו וליצור איתו קשר.

אך גם אם הקמתם אתר מדהים ביופיו, אתר עם תוכן קולח ומושך, אתר עם חוויית משתמש טובה עדיין, הגולשים צריכים להגיע אליו ואתם כידוע לא היחידים ברשת... אז איך עושים את זה? דרך אחת היא באמצעות קמפיינים ממומנים בגוגל או ברשתות החברתיות, אך הדרך הטובה ביותר, הדרך האפקטיבית ביותר וזו שתהיה בעלת השפעה הרבה ביותר היא קידום אורגני בגוגל.

מה זה קידום אתרים?

המונח "קידום אתרים" הוא היום שם נרדף למונח "קידום אתרים אורגני בגוגל" ושניהם מתייחסים לקידום טבעי של ביטויים שונים במנוע החיפוש של גוגל. כשגולש מחפש שירות או מוצר כלשהוא, הוא מקליד את מבוקשו בשאילתת החיפוש של גוגל. הוא מקבל דף תוצאות שרובו תוצאות אורגניות (העליונות הן הפרסומות – התוצאות הממומנות) ובתוצאות האורגניות הללו האתר שלכם אמור להופיע.

איפה? כמובן שכמה שיותר למעלה בכל ביטוי כזה שמוקלד, ובשאיפה למקום הראשון בתוצאות האורגניות. איך עושים את זה? עם המון עבודה בתוך האתר ומחוצה לו, אופטימיזציה של האתר, הוספת תוכן רלוונטי בו, עדכון שלו, יצירת תגיות שונות, יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים ועוד פעולות רבות ומגוונות שמקדמות אט אט עוד ועוד ביטויים לקדמת הבמה.

ההבדלים בין חברות קידום מקצועיות לחברות בתחילת דרכן.

יש כמה הבדלים משמעותיים בין חברות קידום אתרים מקצועיות ומומלצות ולברות בתחילת דרכן או למקדמים חובבנים. ראשית, חברה קידום מקצועית לא תמכור לכם סיפורים, אם התחום שלכם תחרותי, היא תבהיר לכם שזה עשוי לקחת קצת זמן עד שייראו תוצאות. שנית, היא לא תבטיח לכם הבטחות שווא כמו שחובבנים עלולים להבטיח, אלא תבטיח לכם עבודה קשה וסיזיפית בדרך להצלחה. שלישית, חברה כזו עושה שימוש בכלי קידום מתקדמים, כלים שלא כל אחד מכיר שיכולים בהחלט לסייע. היא תמנע מפעולות "לא כשרות" ותמנע מפגיעה עתידית באתר שלכם. היא תפיק לכם דו"ח חודשי על הפעילות שלה כך שאתם תראו שמדובר על חברה מקצועית שבאה לעבוד.

אך מעל לכל, חברת קידום מקצועית תביא איתה את הניסיון הרב, מה שאין כן לחברות בתחילת דרכן או למקדמים חובבים.

איך לבחור את החברה האיכותית ביותר?

כפי שציינו, חברה מקצועית לא מבטיחה הבטחות בלי כיסוי ולא מציגה מצגי שווא. אז אם אתם מגיעים לחברה מסוימת ורואים הבטחה לעבודה וכוונה לתוצאות, אתם כבר בכיוון הנכון. שנית, נסו לברר מהו הניסיון של החברה, אילו אתרים היא קידמה בעברה ומה היו התוצאות. בררו האם היא עושה עוד דברים כמו קידום ממומן בגוגל, כך שאם תרצו תוכלו לקבל עוד שירותים והכל במקום אחד. בררו מי עובד בחברה ומה הם עשו בעברם ונסו גם לקבל המלצות מלקוחות עבר מה שיכול להעיד על איכות החברה ועל הקשר שלה עם הלקוחות.

לנצח את התחרות!

התחרות בגוגל רק הולכת וגוברת. אם פעם היו אלו תחומים מסוימים, היום התחרות הזו מגיעה כמעט לכל תחום ואי אפשר שלא להיות בתוצאות החיפוש של גוגל. רק חברת קידום מקצועית תוכל לקדם אתכם בזמן סביר ולהביא אתכם למקומות טובים. רק חברה שצברה ניסיון ויודעת איך לעשות את זה נכון, תדע להתגבר על התחרות ולהביא לכם תוצאות.