"הכריך הזה אהוב עליי באופן אישי - מעבר לכך שמדובר בשילוב של מרכיבים בריאים שנותנים לגוף את כל אבות המזון שהוא זקוק להם בארוחה אחת – הוא פשוט טעים לי", מסבירה ענת הראל. "אני אוהבת מאוד את החמיצות של גבינת הלאבנה עיזים ולכן זוהי הבחירה שלי לסנדוויץ' האידאלי. עלים ירוקים תורמים לבריאות: הם עשירים בכלורופיל, שהוא נוגד חמצון שמסייע לניקוי הגוף ולהאטת תהליכי ההזדקנות. הם גם עשירים בסיבים תזונתיים, שתורמים לתחושת שובע ועוזרים לפעילות מערכת העיכול. יש בהם גם שלל ויטמינים, ולכן מומלץ לשלב אותם בתזונה היומית. בסנדוויץ' הזה הם נכנסים לתוך החביתה ומעניקים לה גם צבע וגם טעם".

 

החומרים:

2 פרוסות לחם

כף גבינת לאבנה עיזים

כפית שמן זית

2 ביצים

כף חלב סויה

חופן פטרוזיליה קצוצה

חופן כוסברה קצוצה

חופן תרד קצוץ

עגבנייה פרוסה

כמה עלי רוקט

 

אופן ההכנה:

1. הכינו את חביתת הירק: טרפו בקערה את הביצים עם חלב הסויה והעשבים. חממו שמן זית במחבת וטגנו את החביתה עד שהיא עשויה כרצונכם.

2. הרכיבו את הסנדוויץ': מרחו שכבה נדיבה של לאבנה עיזים על אחת הפרוסות, הניחו מעל את החביתה מקופלת. סדרו כמה פרוסות עגבנייה ואת עלי הרוקט וסגרו עם הפרוסה הנוספת.