בת-שבע, גננת בגן הפרחים במושב עגור, זכתה לאחרונה בפרס 'מורה ה-100' שמקיים מדי שנה משרד החינוך בהשתתפות אלפי אנשי הוראה ממוסדות החינוך הממלכתי דתי בישראל, ביום חגיגי זה מצטרפת בת שבע לשורה של אנשי חינוך מקצועיים וערכיים המובילים את מערכת החינוך.

 מינהל החינוך במטה יהודה מצטרף לחוות הדעת של ועדת הפרס על החלטתה להעניק  לבת שבע כמנהלת גן הפרחים במושב העגור את הפרס גננת ה – 100. "זאת ההזדמנות שלנו במטה יהודה להוקיר את עבודתך החינוכית, הערכית והמשמעותית אותה בת-שבע מקדמת מזה שלושה עשורים" אמר ניב בר גיא,  ראש מינהל חינוך.

גני הילדים אותם הובילה במהלך השנים זוכים לעשייה רבה ושמים דגש על אבני דרך במודעות ורגישות לסביבה ולאחר, תוך חיבור למקום ויצירת תחושת שייכות.

גן הפרחים במושב עגור זכה להיות בהובלתה גם גן ניסוי: "מהאדמה לצלחת" המוביל בעשייתו החינוכית, עשייה המשלבת שיתוף הילדים, ההורים והקהילה. מעורבות הילדים בכל הפעילות כגורמים משפיעים, בעלי יכולת בחירה והחלטה - תוך מתן דגש על כבוד הדדי, יצירת תחושת שייכות ואמונה ביכולות- מובילים את העשייה בגן.

"זאת הזדמנות להוקיר את כלל הצוות החינוכי הנפלא של הגן  על פועלכם והשתתפותכם בקידום העשייה המשמעותית עם הילדים תוך שימת דגש על שיתוף הילדים והקהילה" דיווחו  בהתרגשות מנהלות מחלקת הגיל הרך .

מורי ה-100 זוהי תחרות בה כל בעל תפקיד חינוכי במסגרות החינוך של החינוך הממלכתי דתי - מורה, גננת, יועץ או רכז שהצטיין בעבודתו ואשר יזם יוזמה, חידש חידוש או הוביל תהליך או תוכנית, רשאי להיכלל בתחרות. על המתמודדים ליזום ולהפעיל תוכנית פדגוגית, ובתנאי שזו הופעלה בפועל לפחות שנה, ושמטרתה מוגדרת; להוביל תהליך חינוכי במחויבות גבוהה כלפי תלמיד פרטי או קבוצת תלמידים מוגדרת, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אקלים בית ספרי/ כתתי, מחויבות לפרט או קידום הישגים; ליזום יוזמה חינוכית או לימודית חדשנית, אשר הופעלה לפחות למשך שנה; לחדש בתחום הדעת, או לפתח שיטה לשיבוח ההוראה; ליזום תוכנית התקדמות רוחנית ותורנית של קבוצת תלמידים, כיתה או מוסד שלם.

רק מאה עובדי הוראה מכל רחבי הארץ, שעומדים בתנאים הללו, המוגדרים כ"מנהיגים בעלי נפש גדולה שהצליחו לדלות ממעין נפשם ולחדש את מה שהוא מעבר לזמן", זוכים לתעודת 'חבר נבחרת המאה' כעובד הוראה מצטיין בחינוך הממלכתי דתי.