אם יש לכם עסק ואתם מרגישים לאחרונה לחץ הולך וגובר סביב הצורך לבצע פרסום בפייסבוק, אתם לחלוטין לא לבד. באופן שאף אחד לא יכול היה לצפות לפני עשור, הפכה פייסבוק למרכז העצבים החברתי באינטרנט, לכיכר העיר בה יכול כל עסק למצוא את קהל היעד שלו ואת לקוחותיו הפוטנציאליים. מידת האטרקטיביות הגבוהה של פרסום בפייסבוק אינה מסתכמת רק בכך ש"כולם נמצאים שם", אלא גם ובעיקר ביכולת של המפרסם לבצע פנייה חכמה ומבודלת לפי פרופיל לקוח, תחומי עניין, מאפיינים דמוגרפיים, הערכות צרכניות ופרמטרים נוספים, הנאספים כולם באמצעות ניתוח פעילותו של כל אחד מהחברים ברשת.

הפרסום הממומן בפייסבוק, על חשבון הפרסום האורגני

ייתכן שאתם כבר פעילים בפייסבוק, ומנהלים דף פייסבוק עם כמה עשרות, מאות או אלפי סימוני 'אהבתי', ואם זהו אכן המצב, אתם כנראה יכולים להבחין בירידת היקף החשיפה של הדף שלכם לאחרונה. זה לא בגלל שהפוסטים שלכם גרועים וזה לא בגלל שהלקוחות שלכם הפסיקו להתעניין בכם. הסיבה לכך נעוצה ברצונה של פייסבוק למנף את הפלטפורמה שבנתה לעשיית רווחים, בין היתר על ידי הגבלת החשיפה האורגנית ברשת החברתית, באופן שמאלץ את בתי העסק להשתמש בערוץ של הפרסום הממומן על מנת להגיע בצורה אפקטיבית וממצה אל קהל היעד. השאלה היא, כיצד עליכם להגיב לעניין, והאם כל תקציבי הפרסום שלכם צריכים להיות מופנים כעת לפייסבוק.

תכנון נכון וחכם של עוגת הפרסום, גם בפייסבוק

ובכן, פייסבוק הוא ערוץ פרסום אחד נוסף ברשת האינטרנט, שהיא עצמה מהווה ערוץ פרסום ושיווק נוסף בתוך מכלול השיווק שאמור כל עסק לבנות לעצמו. כעסק המעוניין להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, ולעשות את זה בצורה האפקטיבית ביותר שתייצר כמה שיותר המרות וכמה שיותר הכנסות, חשוב לתכנן את הפרסום בצורה אסטרטגית על פני כל עוגת הפרסום, ולבצע את הפרסום בכל ערוץ בצורה המקצועית ביותר שאפשר, ועל בסיס מדדים נוקשים וברורים סביב המטרות שאותן אתם מעוניינים להשיג. כל דבר פחות מזה, יוביל לבזבוז עצום של משאבים כספיים ולקבלת תוצאות דלות ומאכזבות.

פלטפורמת יכולות והיכרות מעמיקה עם רשת הפייסבוק

מסה מדיה הוא הינה משרד פרסום באינטרנט מהמובילים בישראל. התמחות המשרד באה לידי ביטוי בהיכרות המעמיקה בה הוא אוחז סביב כל הכלים, הגאדג'טים והאלמנטים אותה יודעת הרשת להציע, ובכלל זה: תמונות, סרטונים, פוסטים טקסטואליים, האשטגס, פעילות בקבוצות, קידום דפים, פרסום תכנים מהאתר, עידוד לייקים, תגובות ושיתופים וכמובן בנייה חכמה של קמפיין פרסומי, ביצוע מדידה רציפה ואפקטיבית ועריכת שינויים בצורה דינמית על מנת למצות את הפוטנציאל בכל אחת מן המודעות המוצגות.

ניהול קמפיין פרסום בפייסבוק על בסיס פלטפורמת היכולות הללו, יבטיח לכם את התוצאות להן אתם מצפים, ואם טרם השגתם את התוצאות הללו עד היום, זה לא בגלל שהפרסום בפייסבוק לא עובד, אלא בגלל שפעילותכם אינה ממצה את פלטפורמת היכולות הללו.