1.אידוי ירקות עדיף על פני בישולם במים, כך שומרים על הערכים התזונתיים, הטעם וצבעם החי. 
 
2.צריכה מוגברת של מזונות מן הצומח ובמקביל צמצום צריכת בשר אדום הם המתכון המועדף אם ברצונכם למנוע התפתחות יתר לחץ דם. 
 
3.אכילה של דגנים מלאים בכמות גדולה  עשויה לעזור לכם להישאר רזים. הסיבה: אכילת דגנים מלאים מסייעת ביצירת תחושה של שובע לפרק זמן ארוך. 
 
4.העדיפו להמתיק בדבש על פני ממתיקים אחרים. דבש הוא מקור מעולה לנוגדי חמצון, שיעילים במניעת מחלות ולתמיכה במערכת החיסון. 
 
5.האם אתם מרבים לכעוס? אם כן – עסקו יותר בפעילות גופנית, במטרה לשמור על בריאות הלב ולהקטנת הסיכוי למחלות לב ולגורמי הסיכון .